11 Mart 2015 Çarşamba

Aden Rüzgar 1 Yaşında

Bir eylül öğleden sonrası aldım seni kucağıma, gözyaşlarıyla, sevinçten delirmek üzere...Mutluluğu ciğerlerimde hissede hissede. Nasıl güzeldin sen, nasıl masum. Nasıl cennet kokulu... Benim miydin sahiden ? Hamilelik çok başka, çok özelmiş öğrendim senle ama asıl mucize doğurmakmış. Sana kavuşmakmış, hayal ettiğin resme doya doya bakmış. Ve anlamakmış bir hayalin gerçekliğini.
Seninle çok şey değişti hayatımızda, her şeyimiz sen oldun. Varsa yoksa Aden Rüzgar ! Canımız, evladımız, cennet kokulumuz... Ne çabuk büyüdün de, yaşına geldin sen annem. Evimizin kokusundan tut ta, yüreğimizin merhametine kadar değiştik biz. Nasıl farklıymış hayat denilen şey, senle öğrendik hep. Bizi de sen büyüttün. Sevdiğim adamı BABA, tanıdığım bu kadını ANNE yaptın. Bunun için baban ve ben hep borçlu kalacağız sana. Elimizden geldiğince ödemeye çalışacağız bu borcu hayat boyu. Dünyanın en güzel renkleri ile tanıştıracağız seni, koşulsuz seveceğiz. Bu yüzden tüm telaşımız. Bu yüzden tüm sevdamız. 
İstedik ki ilk yaşın farklı olsun, ilklerin sana hep mutluluklarını hatırlatsın, sevenlerin hep yanında olsun. Ve sen hep gül, adın gibi cennetin en güzel bahçesinin renklerini taşı sevenlerine, kendine. Büyüdüğünde elinde kalan en büyük sermayen çocukluğun olacak, tüm isteğimiz sermayen hazinen olsun. Bunun için tüm hazırlığımız. Dolu dolu bir yılı ardımızda bıraktık Aden Rüzgar, senle birlikte, beraber, hep elele. Hep ilklerimiz oldu sayende, bir sürü güzel anı biriktirdik senin gençliğine bizim ise yaşlılığımıza. Hayat işte... Bakıyorum da hep gülmüşüz her şeye, bazen canımız sıkılmış, korkmuşuz ama yılmamışız. Ne demek istediğimi seneler sonra anlayacaksın ama inan bana hep iyi ki diyeceksin sana söz veriyorum.
Hayatımız boyunca aldığımız en güzel hediye sensin, iyi ki bizi seçip bize gelmişsin.
Seni hep çok en çok biz seveceğiz.
Cennet kokulu evladımız, iyi ki doğmuşsun.

















Aden Rüzgar için harika bir doğum günü oldu. Şüphesiz bana yardım eden şahane firmalar ve kişiler ile birlikte.
Aden Rüzgar için orman hayvanları temalı bir concept tercih ettim,oğlumun en büyük ilgisi diyebilirim hayvanlar :)
Tüm görsel çalışmaları ise Sevgili Didem Hanım queenkonsept yaptı. Sabırla cevap verdi tüm isteğime, her detayıma harika görselleri ile döndü. Ne anlattıysam o geldı önüme, partimizin gizli kahramanı o aslında. Bir kez daha sonsuz teşekkürler :)
Pastamız ise göründüğünden kat ve kat daha şahaneydi,  gerisini siz düşünün artık :) jupcakes Ceylan Hanım'a teşekkürler.
Mekan tercihimiz ise harika enerjisi ile Taksim Curcuna pek tabii ki, bizi öyle güzel ağırladılar ki... Teşekkürler...
Günün anlam ve önemine dair olan elbisem aradıgınseyburda butiğinden Özge Hanım'a ait,benle birlikte elbisenin yetişmesi için elinden geleni yaptı. Teşekkürler...
Ve asıl olan bugünümüzü ölümsüzleştiren Burcu Arslan Photography Burcu Hanım, ailemizden biri gibi oldu.Tüm bu harika kareler için ne kadar teşekkür etsem az kendisine.

Ve aramızda olan ailelerimize, ailemiz gibi olan dostlarımıza, Aden Rüzgar sevenlerimize çok ama çok teşekkürler.

Sevgiler,
adenruzgarsmom

1 yorum:

  1. Merhaba çok tatlı maşallah doğum günü kutlu olsun :) blogunuzu çok beğendim takipteyim sizi de beklerim :) makeupby-ezgi.blogspot.com

    YanıtlaSil