24 Mayıs 2013 Cuma

Bebek Modası ? Olur mu, Olur tabi...

Köfte tam 5,5 aylık, karnım büyüdü ve hareketlendi. Sanırsın oğlan içeride tek kale mac yapıyor, yerimizde duramıyoruz. Enerji bakımından aynı annesi, atom karınca mübarek :)
Oğlum için daha şimdiden ne alsam, ne giydirsem telaşesine düştüm. Ben oyle sıradan, stili ve kimliği olmayan giyinmelerden pek hoşlanmam hatta hiç sevmem. İnsanlarin giyinisleri aynı zamanda hayatta duruşları bana göre. Ve onların da bir kimliği olmalı... Bu bebekler için de geçerli, anlamıyorlar, bilmiyorlar diye eline ne gelirse cocuğa giydirmek pek doğru degil. Tamda bu yüzden super anne is basında... Daha yeni yeni oğluma bir seyler almaya başladım, kimileri buna batıl inançları ile uğursuzluk deselerde ben kötü düşünüp kötüyü yasamak istemiyorum. Hatta bir insanın heyecanına ortak olmak yerine boyle şuursuzca davranan, kişilerin hayatlarına dilediği gibi yorum yapma hakkını kendinde bulan saçma salak insanlardan hiç hazetmiyorum. Toplumsal bir mesaj verdikten sonra yazıma devam edebilirim sanırım :)
Kağanky Tasarim'dan Elif Hanım oğlum için şahane bir ilk adım ayakkabısı tasarladı. Bizde sevgi ve coşku ile dolduk tabi :) Ayakkabi da ufak ve bolca piriltilarda var, oglunu hem modern hem şık giydirmek isteyen annelere tavsiyemdir. Artik taşlari yada pembe rengi sadece kizlara ait sananlar bu duruma eminim yorum yapacak ama onlar beni hiiiicccc ilgilendirmiyor. Giydirecegim gunü iple çekiyorum. Buradan kendisine bir kez daha teşekkür ederim, ederiz yani :)


Geçtiğimiz hafta Anneler Gunü dolayısıyla Bursa'ya annemi ziyarete gittik esim ve ben. Ee tabi Bursa'ya gitmişken de gezmemek olmaz... Kardeşim ve ben Bursa İnegol'de yeni açılan İnegol Avm'yi ziyaret ettik, esim ise herzaman ki gibi uyumayı ve dinlenmeyi tercih etti.

LC Waikiki mağazasını bir gözden geçireyim dedim. Bebek giyim de kesinlikle tercih edilmeli bence, hem cok güzel seyler var hemde cüzdanı yakmayacak fiyatlar. Günlük giyim için ideal bir secim. Bende ileride bolca ihtiyacım olacağına inandığım tulumlar aldım oğluma. Eylül bebeği olacağından hem kısa kollu hemde uzun kollu tercih ettim.
Sunu söylemeden geçemeyeceğim; alışveriş yaparken hemde bebeğin için secim yaparken cok mutlu oluyorsun. Sanki onun varlığını daha net hissediyorsun, o artık ben burdayim diyor. 
 
Sevgili anne adayları, kim ne derse desin siz hissettiğinizi yapmaktan asla vazgeçmeyin. O bebek sizin, hayattaki en önemli varlığınız. Kimse sizi sizden daha iyi anlayamaz, kulaklarınızı gelen tüm kötü yorumlara tıkayın ve hamileliğinizin tadını çıkarın. Kaçımız hayatta bir kez daha bu duyguyu yasayacak ? Özellikle benim gibi tek cocuk düşünenlere sözüm... Kendinizi ve bebeğinizi ozel hissettirecek ne varsa tadın.
 
Hepinizi öperim.
Sevgiler...

2 yorum:

  1. merhabalar,

    sağlıkla kucağınıza alın bebişinizi.ne güzel:))
    benimde 4 aylık oldu oğluşum.hamileyken bende çok keyifli alışverişler yapmıştım.çok haklısınız insanın içinde kalmamalı ve almalı beğendiklerini.bloğunuzu takibe aldım bende beklerim.
    sevgiler
    http://wishingbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Ziyaretiniz için çok teşekkür ediyorum ve hoşgeldiniz diyorum :)

    YanıtlaSil