22 Mayıs 2013 Çarşamba

Yine mi alışveriş ?

Bilmem neden bu ara kendimi yine alışverişe vurdum. Kozmetikten tutunda giyime kadar... Zaten bir kadını başka ne ilgilendirir daha bu hayatta. Sizde de olur mu bilmiyorum, ben alışveriş yapamadığımda yada almak istediğimi alamadığımda cok ama cok mutsuz oluyorum. Biran önce sahip olmak istemem tez canlı oluşumdan herhalde. Yoksa alışverişkoliklik ile hiç mi hiç ilgisi yok :)
Geçen hafta instagramda bir atölye keşfettim, tasarımcı arkadaslarımın çokluğundan olsa gerek üretmeye ve tasarlamaya ayrı bir sempatim var. Sevgili hayalitasarimatolyesi de bunlardan biri oldu artık. Yayınladığı fotograflara resmen asık oldum, hemen sipariş verdim. Pembe Toms'lar kesinlikle benim olmalıydı. Üzerindede siyah bıyıkları vardı ohhh daha ne olsun... Hem modern hem şık hem rahat. Hamile olunca insan rahatlığına pek düşkün oluyor. Elif Hanım hemen ilgilendi benle, samimi bir alışveriş hayal edenler kesinlikle kendisi ile iletişime geçmeli kanımca. Alışveriş bile olsa içerisinde güven, ilgi ve samimiyet barındırmayın hiçbir olaya katılmıyorum ben. Kargom bugün geldi, beklediğimden cok daha güzeldi. Buradan kendisine bir kez daha teşekkür ediyorum ve yine görüşeceğiz diyorum.
Gelelim kozmetiğe; kozmetik deyince aklıma ilk olarak hizmetinden cok memnun kaldığım Tekin Acar Mağazaları geliyor. Hem aldığın üründen hemde ilgili mağaza danışmanlarından memnun olmak super bir duygu. Onu bunu bilmem ben arkadas; ilgi bir kadına şart ! Hele ki bunu hemcinsin yapıyorsa, anlaşılıyor olmanın keyfi hiç bitmesin istiyor insan... Kadının kadına desteği bir başka tatlı. Estee Lauder idealist'im bittiğinden kendimi mağazaya attım, bu bence bir kadının basına gelebilecek en buyuk icat. Benim gibi sorunlu bir cildiniz var ise; ilk tercihiniz bu ürün olmalı. Gözeneklerimin beni cok rahatsız ediyor oluşu, çeşit çeşit ürün denememe sebep oldu. O kadar ürün arasından idealist galip geldi sevgili bayanlar. Ürünü daha ilk kullanmaya başladığınızda ne demek istediğimi anlayacaksınız. İlk sürüşte cildiniz kadife gibi oluyor ve muazzam isildayan bir cilt elde ediyorsunuz. Üstelik sıfır yağlanma. Gözeneklerin günden güne kapanması da isin en cezbedici hali... Ürün biraz pahalı ama uzun vadede isinize yarayacağından ben; deger diyorum. 75 ml için ürün degeri 275 TL. Tekin Acar'da bulabilirsiniz. İdealist'ime kavuşmuşken bir de maskaramı tazeleyeyim dedim :) Yine Estee Lauder tabi ki :) Kirpiklerim hem yapışmıyor hemde hafif bir Türkan Şoray havası esiyor :) Daha uzun kirpikler için tavsiyemdir. Onun da degeri 75 TL, yine Tekin Acar'da bulabilirsiniz.
Şimdilik benden bu kadar hanımlar...
Mutlu günler hepinize, öperim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder