15 Mayıs 2013 Çarşamba

Köfte'nin Annesi Alışverişte...

Köfte gün be gün büyüyor... Artık 21 haftalık olduk, hareketlendik hatta yerimizde duramıyoruz. Göbeğimiz biraz daha belli ediyor kendini (nihayet) bu haftaya kadar hamile kıyafeti almadım kendime çünkü eski kıyafetlerimi hâlâ kullanabiliyorum rahatlıkla. Ceviz yutmuş gibi bir karnım var :) Kimisi bunun şans olduğunu dile getiriyor ki bende kendimi öyle görüyorum :)

Geçen hafta en yakın arkadaşlarımla birlikte o semt senin bu semt benim mağaza mağaza dolaştık ve kesinlikle şunu söyleyemek istiyorum; hamile giyim buralarda ofsayt. Hiçbir mağaza yarama merhem olmadı. Ben sadeliğimden ve şıklığımdan ödün vermek istemeyen bir hamileyim belki de bu yüzden aradığım ve bulduğum azınlıktaki kıyafetlere pek sıcak bakamadım. Burdan yetkililere sesleniyorum daha fazla hamile kıyafeti istiyoruz...

Taksim senin Şişli benim derken, attık kendimizi Cevahir Gebe mağazasına... Allah'ım bir an kendimi kaybettim sanki aradıklarımı bulmuş olmanın heyecanı ile kaç kıyafet denedim hatırlamıyorum bile ama hepsi de ayrı güzel ve modern idi. Elbisesinden tutunda şortuna kadar aradığım herşey oradaydı. Vazifem gereği şirkete formal kılıkta gelmek gibi bir zorunluluğum var. Bu yüzden ofis kıyafetlerim benim için çok önemli. Evde ve sosyal hayatta nasıl olsa normal kıyafetlerimi giyebiliyorum diye yüklendim ofise uygun kıyafetlere. Yaz hamilesi olacağımdan hatta olduğumdan elbise ve etekler favori parçalarım oldu. Pembe bir bluz, beyaz mini bir etek, yeşil puantiyeleri olan şık bir bluz ve kemik tişört & bahçıvan tarzı kısa şort tulum aldım kendime. 


Tabi bunları alırken kızların baygınlık geçirmek üzere olduğundan bahsetmiyorum bile. Pelin Özge'ye nazaran daha dayanaklı çıktı bunu bilin bir kere. İşte bu sefer Pelin attı gol oldu... Kızlar iyi ki varlar... Fiyatlara gelince, aldıklarıma bir servet ödedim diyebilirim. Biraz pahalı ama değer, aldıklarımı kullanmaya başladıkça bunu daha iyi anladım. Paranızı çöpe atmak yerine biraz daha fazla verip hem sağlınızı hem rahatlığınızı hem de şıklığınızı koruyabilirsiniz diye düşünüyorum. Zor dostum çalışan anne'nin işi çok zor...
 
 
 
 
Eee kendime bir şeyler alırken Köfte'nin de canı çekti tabi... Özge Teyzesi önce babamıza ileri vadede ise Köfteme çok güzel bir tulum aldı.Mothercare'de bebişler için yeni sezonu açmış, harika şeyler bulabilirsiniz melekleriniz için benden söylemesi.
 
Dünya'nın en güzel şeyiymiş meğer ANNE olmak, BEBEK bekliyor olmak. Bakmayın ahlanıp vahlandığıma çılgınlar gibi kıyafet arasam da, giydiklerimi beğenmiyor olsam da o göbeğin hergün biraz daha büyüyor oluşundan çok keyifliyim. Hele ki bebeğimin kıpırtılarını hissederken, konuşmalarıma ve onu okşamalarıma tepki veriyorken şikayet edecek hiçbir şeyim yok aslında. Onun orada iyi olduğunu, sağlıklı olduğunu bilmek herşeye değer. O'na ait en ufak tatsız bir durum beni hayattan soğutmaya yetiyor. Bununla alakalı durumları ise gelecek yazımda paylaşacağım. Hayat hep yüzümüze gülmüyor bazen kötü sürprizler de taşıyor eteğinde. Ama olsun, ben ve Köftem herşeye hazırız, bizi sevenler herşeye hazır, babamız herşeye hazır daha ne olsun...
 
Hepimiz birbirimizi bulmuş mihenk taşları gibiyiz bu hayatta.
Ve biz küçük ama çok çekirdekli bir aileyiz.
Hepinize bizden selamlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder