24 Mayıs 2013 Cuma

Yeni çıktı fırından !


Son günlerin kozmetik sektöründeki en sık rastlanan ve konuşulan urunleri hiç şüphesiz BB kremler. Arastirmaci gazeteci anne olarak; benden kaçmaz dedim ve bunların ne ise yaradıklarını, hangisinin en ideal olduğunu (kendime göre) yazmaya karar verdim. İyi olduğunu sadece duydugum, kendımın daha önce kullanmadığı bir cok markayı denedim ancak oyle anlattıkları gibi bir cilt etkisi yaratmadı bende taaa ki Vichy imdadıma koşana kadar.

Vichy Idealia adında bir BB krem sürdü piyasaya, vaad ettikleri cok fazla geldi ilk etapta. Vay efendim ışıltı veriyor, yok efendim 24 saat nemlendiriyor, neymiş o; kirisiklik görünümünü azaltıyor, yok canim koyu lekeleri azaltıyor ve en bombası UVA/B ışınlarına karşı koruyor(mus). Bu kadar vaade karşı denememezlik olmazdı, kendim için medium renk tonundan (iki farklı cilt tonu var) edindim. Makyajıma başlamadan gözbebeğim olan Estee Lauder Idealist'imi sürmeyi ihmal etmedim. Hemen ardından Idealia BB kremi kullandım ve yüzümde olusan etkiye inanamadım. Hemen o etkiye kanmadım tabi, gun içerisinde ne hale gelecegi benim için cok daha önemliydi. Aksam eve döndüğümde cildimdeki ışıltı hala devam ediyordu ve cildimle tamamen uyumlu hale gelmesi, yüzümde hiçbir şey yokmuş hissi ve izlenimi vermesi beni mest etmeye yetti. Daha da fazlası güneş koruma faktörlu olusuydu. Daha ne olsun sekerim, bundan iyisi Şam'da kayısı :) 


Artık makyajımın ve en önemlisi cildimin vazgeçilmezi oldu benim için bu urun. Kendi adıma söylemeliyim ki urun gayet başarılı, benim tabirimle 10 numara 5 yıldız :) Her kozmetik ürünü en az bir şansı hakediyor kızlar (tabi alanında uzman markalara ait olanlar), kulağınıza küpe olsun.

Bir de Tekin Acar'dan gelen Lancome Renergie Yeux göz cevresi kremim var. Burdan kendilerine bir kez daha teşekkür ederim. Tüm cilt tipleri için tasarlanan bu urun sayesinde göz altı torbalarimizdan, sikilik kaybından ve kirisiklik görünümünden kurtuluyoruz. Karite yağı ağırlıklı zengin formülü ile üst deride bulunan canlı hücrelerin liflerini güçlendiriyor ee bu da bize hava, su, yol olarak dönmek yerine yılları geriye atıyor :) Yasasın o zaman :)
Kullandım, memnun kaldım ee artık darısı basınıza. En ozel giysimiz cildimiz, kıymet bilmek gerek.


Bir kadın cok yogun çalışabilir, anne olabilir, es olabilir, yorgun olabilir ama ne olursa olsun asla bakımsız olamaz, olmamalı.

Biz kendimiz için özeliz, ozel olmak kolay degil. Her şey önce kendimiz için...
Yıldızınız parlasın hanımlar, sevgiyle kalin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder