30 Nisan 2013 Salı

Bir kız arkadaş ne demek ?

Hayatım boyunca çok insan tanıdım gerek işim gereği gerek sosyal hayatımın getirdikleri gereği. Kimisi canımdan öte oldular kimisi canı cehenneme oldular kimisi ise çıktıkları yere geri dönsün oldular... Oldularda oldular anlayacağınız... Geriye dönüp baktığımda bıraktıklarım ve şimdiye baktığımda sahip olduklarım beni ben yapan katma değer gibiler. Hepsinin yeri başka başka, hepsinin değeri ayrı ayrı. Hele ki o kız arkadaşlar... Canım'ın canı gibiler... Erkek arkadaşlarım darılmasınlar ama onların da dostlukları fena sayılmaz hani.

Anlatmak istediğim bir kadının hayatındaki diğer kadınlar, ben o konuda biraz fazla şanslıyım galiba. Çok kurbağa öptüm en iyisini bulana kadar ancak her öpücüğüme değdi diyebilirim. Kazık yediklerimde oldu elbet ama onların da canı sağolsun, öğrendim ve büyüdüm sayelerinde. Güçlü hissettim, yalnız hissettim, mutlu oldum, ağladım, niye ben dedim ama BEN oldum en sonunda. Şimdi benimle büyüyen, neyi sevdiğimi, neye öfkelendiğimi, neyin beni mutlu ettiğini benden daha iyi bilen kız arkadaşlarım var hayatımda. Üstelik bunlar için hiçbir şey ödemiyorum tamamen free... İçimizden nasıl geliyorsa öyle...

 
Bir kız arkadaştan öte bir şey yok bence kadının hayatında. Canının en sıkkın olduğunda sebepsiz arayıp trip atabileceğin, kızgınlığını sebepsiz yere ondan çıkartabileceğin, sınırsız dedikodu yapabileceğin, yalnız hissettiğin anları paylaşabileceğin, yaşadıklarını anlatabileceğin, hatalarından ötürü azar işitmeyeceğin, yorulmadan alış-veriş yapabileceğin ve günün sonunda hiçbir şey almadan eve dönebileceğin, kuaförde sınırsız kalabileceğin, diyet kaçamaklarını paylaşabileceğin, edeceğin, yapacağın, cağın da cağın yani... Düşünün bir, bunlardan daha büyük lüks olabilir mi hayatta ? Bir kadın için asla ! Tamda bu yüzden çok şanslıyım işte, ben bunların hepsini yapabilecek cevherlere sahibim. Teşekkür etmem gereken o kadar çok cancağzım var ki... Bu yazı birazda onlara iyi ki varsınız ulan demek için yazıldı, onlar olmasa ben bu kadar güçlü hissedemezdim.
 

Başta CANIM bellediğim kardeşten öte Fatmammm var, iyi ki var. En zor günlerimin en yakın tanığı, mesafelerin sadece kelime kaldığı bir dostluk bizimkisi. Beni herşeyimle kabullenen, bana kızan ama küsmeyen, beni döven ama seven (burda dövmek mecazi anlamda ama) beni ben yapan ama kendi gibi olan... Bu hayatta sahip olduğuma sevindiğim nadir insanlardan birisi... İyi ki varsın benim güzel kardeşim.
Kısa zamanda tanıyıp çok sevdiklerim var bir de... Özgemmm var mesela; beraber çalışmaya çalıştığım, kendisi küçük işlevi büyük sağ kolum. Bu arada Köfte'nin de en sevdiği kişi :) O anladı bence... İşimin en yoğun olduğu anlarda hızır gibi yetişen, varlığı ile dostluğumuzu renklendiren, bir telefonla yanımda biten haa bu arada dedikoduda da fena sayılmaz... Çok gülen, çok şikayet eden, çok triplenen, atarlı giderli bir kızımız işte. Ama can'dır o başka, herşeyden ötedir.
Taze gelinimiz Zuhalcim, usul usul hayatıma akan su gibi o. Sessiz sakin görünse de bilirsin ki senin için çabalayan biri vardır karşında. Bir bakmışsın çözüvermiş işini ve bazen seni senden önce düşünen birinin olması nefes gibi gelir. Zuhal de öyledir işte...
Ahhh Pelin vahh Pelin... İçi sımsıcak dışı buz Pelin, mavi pantol giyince endişe eden Pelin, servisin sessiz kraliçesi Pelin, sabahların poğaçası misali kahvaltının gülü Pelin, esprilerin en can alıcı kahkahası Pelin, 10 dk eve geç gidince ağlanan Pelin... Hayat bazen birini seçer bende Pelini seçtim, ne çıkarsa bahtıma dedim. Böyle Pelin mi olur valla hemde ne güzel olur... Mis Pelin...
Çakma jinekolog doktor Gülcanımmm, bebeğimin manevi annesi. Köfte ve ben onsuz yapamıyoruz resmen, doktorumuza sormuyoruz ona sorduğumuz soruları :) Gülcan yaşıtım bir arkadaşım olsa da anne gibi çoğu zaman bana. Bir insan kendine baktığı gibi arkadaşına da bakar mı ? Gülcansa bakar... Evimizin rehberi, kocamın düşmanı Gülcan :) Kısa zamanda çok sevdiklerimden o da...
Burcu var mesela, radikal mimarımız... Canımdır o da... Hazel'im, yarimelmam var, kimse gibi olmayan... Kendimi bildim bileli benle olan yol arkadaşım... Esra var, yılların eskitemediği can dostum, her zaman başucumda olan... Mehtap var, kikirdediğim ve varlığından mutlu olduğum... Hem kuzenim hem can dostum Zezemmm var, yılannnnn...
Hayatım boyunca yanımda olmalarını dilediğim insanlar hepsi. Varlıkları hayatıma neşe katan, sohbetlerinden keyif aldığım, dertleri ile üzüldüğüm CAN'lar onlar.
Hepinize bana katlandığınız için, hayatımda olduğunuz için ne kadar teşekkür etsem az.

Hep olun, böyle olun...
Sizi seven sevgi pıtırcığınız :)
Köftem ve ben öperiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder