21 Aralık 2015 Pazartesi

Aden Ruzgar 2 Yasinda

Geride biraktigimiz iki sene, biz seni ogrendik, sen aileni, yakinlarini, kendini, hayati... Her seyden once birey olabilmeyi ogrendin, artik senin de yasam alanin, sinirlarin, tercihlerin, isteklerin var. Sana dair, sen gibi, sadece sana ozel...

Ben her gun senin gelisin ile birlikte sukretmeyi, iyi ki demeyi ogrendim. Kendimi torpuleyebilmeyi, sinirlerime hakim olabilmeyi ve pek tabii ki ANNE olabilmeyi. Cok tesekkur ederim Aden Ruzgar, beni buyuttugun icin. Canim oglum, hayatimin en canli rengi... Sen ne cabuk cocuk oldun, ne cabuk buyudun... Icinde sen oldugun her sey benim icin atesten gomlek, hep en kusursuz hep en guzeli senin olsun istiyorum. Cunku sen de dahil, tum cocuklar bunu hakediyor annecim.

Sana ogretmek istedigim tek sey; kendin olabilmek ve kendin kalabilmek. Hayattaki en onemli sey sadece ve sadece mutluluk ve saglik. Bunu bil, bunu ogren. Gerisi icin sen zaten fazlasin, basarabilirsin. Kibar olmak, saygi gostermek ve sevdiklerine zaman ayirabilmek bu hayatta sahip olunabilecek en guzel olgular, sen buna sahip ol ve sahip cik dilerim.

Artik buyudun, her gun gelisiyor, yeni seyler ogrenip kendini asiyorsun. Oyle tatlisin ki... Evlat sevgisi bu dunyada doyulamayacak tek sevgi. Sen varsan benim icin her sey tamam, her sey kolay, her sey daha anlamli...

Ben hep ANNEN olarak yanindayim oglum, korkma... Ne yaparsan yap, biz burdayiz...
Ikinci yasin kutlu olsun cocuk, hep mutlu ol...

Seni cok seven,
Annen...





















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder