29 Temmuz 2013 Pazartesi

Doğum Hazırlığı

32. haftaya adım atmaya hazırlandığım şu günlerde, elim ayağım karıştı diyebilirim. Millet doğum çantasını 28. haftada hazır ederken ben hâlâ el ense moddayım. Bir türlü başaramadım organize olabilmeyi, hep bir şeyler çıktı. Erteledim durdum taa ki geçtiğimiz haftaya kadar :)

Eşimi de taktım koluma, önce Trump Towers sonra Cevahir. Trump'a ilk gidişimdi, e-bebek mağazasını görmeyi çok istiyordum ama itiraf etmeliyim ki çok ta etkilenmedim. Anlattıkları kadar ilgi, alaka da görmedim. Tabi alışveriş yapmadan da çıkmadım :) İnsan mağazaya girince anlıyor aslında ne çok eksiği olduğunu, Köfte için doğum sonrası lazım olabilecek bir çok şeyi oradan aldık. Görsellerde de görebileceksiniz. Mesela Bebe Dor'un ufak tırnak kitini, Baby Jem'in alt açma takımını, yine aynı markanın havlu setini ve küvet filesini aldım. Deneyip,göreceğiz :) Doktorumun da tavsiyesi ile Lansinoh'un göğüs pedini ve göğüs ucu kremini aldım, bu tarz konularda oldukça hassas davranıyorum. Belki abartıyorum ama şartlarım el verdiği sürece bebeğime ve kendime olan bakımım hep bu şekilde olacak. Piyasada envai çeşit göğüs pedleri ve kremleri var, insanın aklı gidip geliyor. Tecrübeli annelere sorduğumda ise, iş daha da karmaşık bir hâl alıyor. Her kafadan ayrı ses... Ben bu tarz kişisel tercihler için doktoruma danışmayı tercih ediyorum, işin içerisinde medikal bir durum varsa neden bazı şeyleri şansa bırakayım ki ?


Doğum çantam biraz kokoş benim :) Bir okusanız sanırsınız ki ben bir hafta falan orada kalacağım. Ki hâlâ kendime uygun bir pijama & gecelik takımı bulamadım, bilmiyorum sadece bana mı öyle geliyor ama bu sektör de ciddi bir açık olduğunu düşünüyorum. Her marka neredeyse birbirinin kopyası durumunda. Ve modeller tam babaanne işi :) Sevgili babaannem bana kızmasın ama durum bu :) Bu yönde arayışlarım hâlen devam ediyor, yazımı okuyan annelerden ricam kendi tecrübelerini ve memnun kaldıkları markaları bana yazmaları bakarsınız bende faydalanırım :)


Ama geçen Forum İstanbul'da dolaşırken Oysho'ya uğradım ve inanılmaz şirin bir terlik buldum. Kesinlikle benim olmalıydı inanın fiyatına bile bakmadım ve taaa taa taammmm kasaya ödeme için gittiğimde indirimde olduğunu öğrendim. Alllaaahhhhh kim benden daha mutlu olabilirdi ki ? Model tam benlik, hem sade hem şık. Daha yalın objeleri tercih ettiğimden olsa gerek duru modeller beni daha çok çekiyor. Hafif bir de geçmiş esintisi taşıyınca almadan duramıyorum. Eminim siz de çok beğeneceksiniz.


Köfte'ye belirli zamanlarda tulum ve body tarzı giysiler zaten almıştım. Önceliğim hastane çıkışı denilen ürün grubu oldu. B&G Store'da organik bir takım buldum. Erkek bebek bekliyorsan ne yazık ki mavi renk dayatılıyor ebeveynlere. Nefret ediyorum bu durumdan. Buradan sevenlerime sesleniyorum n'olur bebeğimize hediye alırken maviden uzak durun :) Kafayı yemek üzereyim. Neyse çok şık beyaz bir set aldım oğluma, hemde istediğim gibi organik :) Tenine değecek ilk ürün gruplarının özellikle organik olmasını tercih ediyorum, dedim ya size ben biraz abarttım :) Ama ileride yeterince katkı maddeleri ile büyüyecek, hazır tercih kullanma hakkı bendeyken niye bunu kullanmayayım ? Yine aynı markanın pijama takımını da aldım, tam küçük adam takımı valla :)


Cevahir mothercare mağazasını çok seviyorum hem ilgi muazzam hemde ben gibi deneyimsiz anneleri bilgilendirecek şahane personelleri var. Çok işimize yaradı valla... Bir adet hastane çıkışına benzer bir ürün de buradan aldık. Ne yazık ki o mavi :( Çünkü başka rengi yoktu. Sonra bolca ihtiyacım olacağını düşündüğüm iç body takımları aldık, hem uzun hem kısa kollu sanırım bir de atlet gibi olanlardan almam gerek. Daha sonra bakacağım o duruma. Bir de ilk ay giydirebileceğim bolca tulum :) Hepsi şahane, ve bunlar çok güzel heyecanlar, dilerim her kadın yaşar bu güzelliği...


Mothercare battaniyelerini inceledim, bir adet altı polar üstü kumaş desenli bir battaniye edindim. Zaten Londra'dan yine aynı markanın kadife battaniyesi çok sevdiğim müdürüm tarafından hediye getirilmişti, bir de B&G Store'dan almıştım şimdilik işimi görür diye düşünüyorum ama geçen English Home'da örme battaniye gördüm, onu da listeme ekledim, her an alabilirim :) Durduramıyorum kendimi napayım :)


Doğum çantamı hazır ettiğimde ki umarım bunu başarabilirim.Sizlerle paylaşacağım bakalım beğenecek misiniz ? Yorumlarınızı inanılmaz merak ediyorum :)


Bir de şu ara, hastahane odası süslemeleri, doğum fotoğrafçısı, ikramlıklar ve hediyelikler ile meşgulum. Detayları paylaşacağım...


Ben bu çocuğu törenle doğuracağım bunu anladım :)


Hepinize sevgiler...













Oysho terlik 49,90 TL
Mothercare polar battaniye 89,90 TL
Mothercare hastane çıkışı 69,90 TL (battaniye yok)
Mothercare 3'lü uzun kollu body 49,90 TL
Mothercare patik 39,90 TL
Mothercare hırka 79,90 TL
Mothercare mumy and daddy love me takım 79,90TL
B&G Store organik hastane çıkışı 199,90 TL
B&G Store pijama takımı 99,90 TL
Lansinoh göğüs pedi 49,90 TL
Lansinoh göğüs ucu kreimi 39,90 TL
Braun ateş ölçer 60,00 TL
Bebe Dor mini tırnak kiti 19,90 TL
Kanz tulum 27,90 TL
Baby Jem alt açma kiti 29,90 TL
Baby Jem banyo havlu seti 50,00 TL
Baby Jem küvet filesi 15,00 TL




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder