19 Mart 2014 Çarşamba

Ofis Saçları

Güneşli bir İstanbul sabahından herkese günaydın...
Dışarıda insanın içini dolduran, ısıtan, gülümseten, pozitif olmaya iten şahane bir hava var...

Kim ne derse desin havalar insanın güne başlamasında önemli etken, yani benim için öyle ne yalan söyleyeyim. Mesela ben gri havaları hiç sevmem, o gün ne kadar keyifli olursam olayım hep depresif bir havam vardır, ara ara modum düşer. 
Ama bahar öyle mi ? 

Evden çıkmadan önce saçımla fazlaca haşır neşir olduğumdan sanırım aklıma böyle bir post hazırlamak geldi, iş hayatında olmak demek hızlı makyaj, hızlı saç şekillendirme ve hızlı kombin yapma konusunda master degree olmak demek bana göre. Makyaj konusunda oldukça hızlıyım, kombinde de fena sayılmam ama bu saç beni benden alıyor. Kabusum resmen. Sizin de böyle ise, mahmure.com'dan derlediğim çeşitli modeller hayat kurtarıcınız olabilir. 

İyi seyirler, güneşli havalar kızlar !

Kahkül kestirdikten sonra ofiste en çok kullandığım model bu benim :)


H.Sonu kaçamaklarında en ideal topuzum mesela :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder