11 Mayıs 2014 Pazar

Sabiha Özkan Bada Anneler Günümüzü Kutluyor


CANIM ANNEME,

 

Sene 1988, güzeller güzeli bir kadının küçük bir bebeği olmuş. Anne olmuş. Annem olmuş. Dokuz ay tüm zorluklarına rağmen beni karnında taşımış. Yetmemiş doğduktan sonra benim tüm zahmetime katlanmış. Karşılıksız sevmiş, emeğini vermiş. Tüm yorgunluğuna rağmen bana sevgisini, ilgisini göstermiş.

 

  Tam biraz büyüdüm annem rahatlayacaktı ama ergenlik girdi araya. Güzel günlerin yanında bazen istemeden bazen de isteyerek kırdım, üzdüm, incittim seni. Kaç geceler benim yüzümden göz yaşı döktüğünü bilirim. Ama biliyordum ki sen hep beni affederdin ve hiç beni yanıltmadın. Hep güzel hatıralar topladım. İçinde hep sen varsın. Çünkü hepsi senin eserin. Seninle yaptığım her şeyi özlüyorum annem. Seni çok özlüyorum.

Şimdi uzaklarda sana hasretim. Kokuna, sohbetine, sevgine… Allah’dan teknoloji diye bir şey var da oradan idare ediyoruz. Şu temmuz bir gelse de sana kocaman sarılsam, öpsem. Birlikte, koyun koyuna uyusak her zaman kaçamak yaptığımız gibiJ benim yemeklerim hiç seninkiler gibi olmuyor annem. Burnumun ucu hep senin kokunu arıyor. İnsan yanındayken kıymet bilmiyor işte. Şimdi sana hasret yaşıyorum buralarda. Beddua mı ettin neJ

Canım annem, pamuk annem, benim annem… herkesin annesi kendine güzel, kendine özel işte aynı benim annem gibi. Ama işte başkasın, bambaşkasın. Ne desem, nasıl anlatsam senin gönlünü, huzurunu. Merhametinle, adaletinle, ince düşüncelerinle…hep örneksin bana. Hep de öyle kalacaksın

Zaman geçti. Büyüdüm, yani en azından öyle zannediyorum. Ama annelerinde gözünde hep küçüğüz ya aynen öyle. İyi ki de öyle. Annemin eli hep arkamda, yanımda, önümde her yerde. Annem benim, ilk öğretmenim, arkadaşım, tek dostum, canım, her şeyim. İyi ki varsın ve iyi ki benim annemsin. Seninle, anneliğinle gurur duyuyorum. Günün birinde anne olduğumda inşallah senin gibi olurum. Allah seni başımdan eksik etmesin annem. Seni seviyorum. ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN…

Seni çok öpüyorum,
Kızın.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder