28 Ekim 2013 Pazartesi

Mutlu Masal'lar

Hamilelik o kadar özel bir duygu ki, insan her yaşadığını her hissettiğini an be an kaydetmek istiyor. Kimileri bunu pekala yapabiliyorken kimileri hayatın yoğunluğundan bu konuda pek başarılı olamıyor. Ben hamileyken aynı zamanda çok yoğun çalıştığımdan, çekimlerimi amatör olarak kendim, yahut eşim en olmadı arkadaşlarım aracılığı ile yaptım :) Ama doğumumu ve bebeğimin dünyaya gözlerini açtığı ilk dakikaları şansa bırakmak istemedim. Bu noktadan sonra kendimi çılgınlar gibi doğum fotoğrafçısı ararken buldum. Ona baktım buna baktım, onla konuştum bunla görüştüm yok frekans tutmayınca tutmuyor anacım... Kafayı yemek üzere olduğum günlerden birinde hasbelkader Mutlu Masal ile tanıştım. Baktığım her albümde içim gitti, gözyaşlarım sel oldu. Zaten o dönem hassassın, ee doğuma da az kalmış, hayallerin tavan yaptığı bir dönemdesin. Dedim evet, işte bu.
Hemen Sevgili Nilay Hanım'ı aradım, sevecen sesi ile alo dedi bana. Kısaca konuyu özetledikten sonra inanmayacaksınız ama telefonda anlaştık. Telefonu kapattıktan sonra bir şok evresi geçirmedim değil, öncesinde o kadar fotoğrafçı ile görüşmüştüm ki... Hepsi için demiyorum ama bir kısmı aman Allah'ım kıl aldırmıyorlar burnundan. Normal doğum olursa ben gelemem, başka doğum ile çakışırsa alternatif sunamam. Orada görüşemem, buraya siz gelin, yok şöyle yok böyle... Çıldırıyor insan... Ama Mutlu Masal öyle mi ? İnsan Nilay Hanım ile sohbet ederken (bunu çekimlerde çok daha net anladım) kendisini öyle yakın hissediyor ki, poz vermek için poz vermiş olmuyorsunuz.
İşte doğum albümümü merak edenlere işin sırrını açıklıyorum; Mutlu Masal Photography Nilay Yücenur. Kendisi aynı zamanda düğün fotoğrafları da çekiyor, bu yüzden bekar arkadaşlarım da çok şanslı :)
Sevgili anne adayı arkadaşlarıma yazımı sunmaktan keyif duyarım, Nilay Hanım'a da bir kez daha teşekkürü borç bilirim. Hiç şüphesiz Aden Rüzgar'ın ilk yaşını da birlikte kutlayacağız :)

Nilay Hanım'a ulaşmak için;
https://www.facebook.com/pages/Mutlu-Masal-Photography/161935077152405
Telefon 532 507 51 21



Sevgiler,
Şenol Ailesi

2 yorum:

  1. Asıl ben bu yakışıklının dünyaya gelişini bana emanet ettiğiniz için çok teşekkür ederim :) iyi ki yollarımız kesişmiş diyor size ailenizle geçecek sağlıklı ve mutlu bir ömür diliyorum...
    tekrar bir arada olmak dileğiyle...

    YanıtlaSil
  2. İlk önce Rüzgar bebeğe sağlık ve umut dolu bir ömür dilerim.Bizde bir Mutlu Masal kahramanı olarak sevgili Nilay Serbest Yücenur'u bir kez daha Mutlu Masal zincirine bir halka katmasının hikayesini zevkle okudum :) Tebrikler..

    YanıtlaSil