18 Şubat 2014 Salı

AVEDA Damage Remedy Bakım

Ne zamandır aklımda röfleden yıpranan saçlarıma bakım yaptırmak vardı, geçen cuma Sevgili Kuaförüm Cihangir Makas'a bu işlem için gittim. Broşürlerini okur okumaz ikna olmuştum zaten. Alanında uzman saç profesyonellerinden de işlemin aşamalarını dinleyince tamamdır dedim. Bursa'dan İstanbul'a taşındığımdan beri iyi kuaför arayışım devam ediyordu tabi bu arayış neticesinde de o kadar çok kurbağa öptüm ki ama sonunda Cihangir Makas ile tanıştım.
Salondan içeri girdiğinizde alıyorsunuz hemen çalışanların pozitif elektriğini, hepsi öyle güler yüzlü ki vallahi çıkasınız gelmiyor içerden :)
Ben saçlarıma hasar bakımı (damage remedy) yaptırdım :) Zaten en son röfleden ve yapan kişinin cahilliği yüzünden bir paket saçım kopmuştu. Aveda'yı çok araştırdım, bakımı yaptıran herkes o kadar memnun ki halinden. Ki çok haklılar !!!
Saçımın öncesi ve sonrası fotoğraflandı, aradaki farkı sizde göreceksiniz. Bakımdan önce saçlarım çalı süpürgesi gibiydi -inanın hiç abartmıyorum- hele o röflenin verdiği elektriklenme ve pütür pütür saçlar kabusumdu. Saçlarıma dokunmaya çekiniyordum.
Damage Remedy serisi yeniden yapılandırma ile ilişkili bir seri.  Bu bakım ile hedeflenen kimyasal işlem görmüş, ısı ile şekillenen ve çevresel etkenlerden dolayı yıpranmış saçları ipeksi ve parlak bir görünüme kavuşturmak. 
Bakım uygulandıktan sonra hiç abartmıyorum sadece saçımı kurutmak yetti. Fön çekmiş gibi... Ve sonrasında da yumuşacık saçlar, boya öncesi haline kavuştu saçlarım. Tabi bu bakımı daha uzun kullanmak için aveda'nın şampuan ve sonrası bakım kürlerini de uygulamak gerek diye düşünüyorum. Henüz ürünleri almadım ama en kısa zamanda alacağımdan hiç şüpheniz olmasın.
Ve dostum bu adamlar bu işi biliyor, buradan benimle ilgilenen Sevgili Ersin ve Salih'e, aynı zamanda Sevgili Irmak'a sonsuz teşekkürler.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder