5 Ocak 2016 Salı

Hello 2016 !




2015'i geride biraktigimiz su gunlerde, arkama donup baktigimda yiginla sey goruyorum. 2015 epey telasli, yer yer huzunlu ve sikintili, donem donem mutlu, coskulu, yeni baslangicli gecip gitti. Pek ozleyecegim diyemeyecegim ne yazik ki arkasindan.

2014 Ekim de profesyonel olarak calistigim isimden ayrilip, tamam artik ben kendi isimi yapacagim deyip Breno Concept ile guzel bir baslangic yapmistim. Bu gecen bir yilda guzel isler yaptik, epey yol katettik. Guzel insanlarla tanisip, calisma firsatim oldu. Kimi zaman elestirildim, kimi zaman takdir edildim ama hep iyi ki dedim. Hepsi bana yol gosterdi, hepsi bana destek oldu. Tesekkurler !

2015'in Aralik ayinda ise kendi butigimi online satisa actim, le monde d'ADEN boutique (instagram) oyle guzel donusler aldim ki, ne kadar mutluyum tahmin bile edemezsiniz... Onun disinda profesyonel olarak danismanligini yaptigim uluslararasi guzel bir projede calismaya da devam ediyorum, degmeyin keyfime anlayacaginiz...

Evet 2014'un son donemleri ve tamamiyla 2015 yili benim icin baslangiclar haric pekte parlak degildi ama inaniyorum ki bu yil harika seyler olacak, emek varsa umut hep var.

Bu surecte yanimda olan dostlarima cok ama cok tesekkur ederim, hayat birlikte guzel.

Sevgiler,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder