30 Ocak 2014 Perşembe

Dikkat Öğretmen Var !


Evet güzel anneler, bannerdan da anlayacağınız üzre artık blogumuz daha kontrollü. Anne-bebek-çocuk üzerine ele alacağımız konuların bilirim ki hassasiyeti çok fazla. Ben zaten sizlerle bir şey paylaşmadan önce hem kendi psikoloğumla hemde Aden'in doktorlarıyla konuşup onay alıyorum. Bir de öğretmenimiz olsun dedim. Çocuk gelişimi ve eğitimi öyle hassas bir denge ki, uzman görüşü baya baya hayat kurtarıcı oluyor. Doğru bildiklerimiz yanlış çıkabiliyor, bunun farkına varamadığımız dönemlerde de işler tamamen bir kaos oluyor. Hem anne hem çocuk yıpranıyor. İstedim ki bu eğitimleri bize anlatacak ve yol gösterecek uzman biri olsun. Ve çocukluğumun en güzel yıllarında birlikte olduğumuz, birlikte büyüdüğümüz güzel arkadaşım Sabiha'ya kendisi ile gerçekleştirmek istediğim projeyi bir solukta anlattım. Her zaman paylaşım gücü yüksek biriydi canım arkadaşım, şimdi de kırmadı beni sağ olsun, destek verdi projemize. Kendisi şuan Kars'ta MEB'e bağlı bir okulda kadrolu öğretmenlik yapıyor, kesinlikle bu işe gönül vermiş biri o. Bu sebeple biz anneleri her koşulda aydınlatacağından ve usanmadan görüşlerini paylaşacağından hiç şüphem yok.
Kendisine buradan bir kez daha hem kendi adıma hem siz değerli okuyucularım adına teşekkür ediyorum ve bu projenin çok ama çok büyüyeceğinden mutluluk duyuyorum.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder